Gabarytowe sztuczki producentów
To nie jedyna sztuczka, którą stosują producenci różnorodnych produktów. Nasza czytelniczka złapała się na trik w drogerii. Na półce tester w sporej butelce, atrakcyjna cena. Obok stoją "fabrycznie" zapakowane oklejone flakoniki. Jak się później okazuje zakupiony perfum zapakowany był w sporych rozmiarów, plastikowy "futeralik". Starannie oklejony, nieprzezroczystą taśmą i już mamy efekt powiększający. W rzeczywistości flakonik zakupiony "w promocji" okazuje się być 30 ml buteleczką.
"Troche to chyba nie w porządku wobec klientów"- komentuje zniesmaczona Pani Karolina. Na etykiecie pojemność co prawda została podana, ale maleńkim druczkiem, a zapakowany flakon naprawdę wydaje się znacznie większy.
Warto przed zakupem "przecenionych" produktów sprawdzać i porównywać ich pojemność z innymi. Tak dla pewności, że nikt nas nie "nabija w butelkę".